Vijf succesvolle uitvaartverzorgers te gast voor een verhelderende marketing workshop. Wie is je klant en wat is je product? Hoe duur mag een uitvaart zijn? Wat is je marketingbudget voor 2016? Is er een plan? Beantwoording van de vragen uit het splinter nieuwe werkschrift ‘Marketing voor uitvaartverzorgers’ gaf een helder inzicht. Plannen maken dus. De vier P’s (C’s) van de marketing gaan ook op voor uitvaartverzorgers. Elk afscheid is de geboorte van een herinnering. Salvador Dali zei het al. Aha, daar doen we het dus voor.
Abonneer je op dit Blog via E-mail
Recente blog posts
Archief
- december 2018
- september 2018
- maart 2018
- januari 2018
- november 2017
- oktober 2017
- september 2017
- juli 2017
- mei 2017
- april 2017
- oktober 2016
- september 2016
- augustus 2016
- juli 2016
- april 2016
- november 2015
- oktober 2015
- september 2015
- augustus 2015
- juli 2015
- juni 2015
- mei 2015
- april 2015
- maart 2015
- februari 2015
- januari 2015
Abonneer je op dit blog d.m.v. e-mail
Voeg je bij 21 andere abonnees
Recente blog posts
Recente reacties
- Peter Ketel op Kernkwaliteit en autoriteit
- Tom Hoekstra op Kernkwaliteit en autoriteit
Recente reacties